Hlavně na nic nezapomenout!

Hlavně na nic nezapomenout!

Dnešní doba je hektická a čas je tou nejvzácnější komoditou. Plánování patří k našim každodenním rituálům a my se musíme učit s časem nakládat efektivně. V práci se na nás každý den valí neuvěřitelné množství úkolů a my si je buďto musíme zapamatovat nebo někam napsat. Pokud se budeme snažit si všechno zapamatovat, je velká šance, že se nám to nepodaří a pokud si informaci budeme chtít zapsat na kus papíru, je pravděpodobné, že ho ztratíme. V současné době existuje nespočet aplikací, které nám mají nahradit klasický úkolníček ze školy. Jsou pro nás tyto aplikace tak užitečné? Kam si zapisujete svoje pracovní úkoly vy? Je pro vás důležité mít seznam úkolů neustále online a po ruce?

Pokud si na otázky odpovíte ano, ano a zase ano, podívejte se do svého online shopu na telefonu a hned začněte využívat jednu z následujících aplikací.

Klasický defaultní kalendář

Každý chytrý telefon je vybavený propracovaným kalendářem. Ne každý jej využívá efektivně a naplno. Spousta lidí tuto aplikaci hned ze začátku odsoudila a stále nosí v kabelce neuvěřitelně těžké diáře, do kterých si zaznamenává události i úkoly. Proč ale nosit další věc navíc, když existuje chytrý telefon? V aplikaci kalendář si můžete zadat událost, kterou vám telefon následně připomene, na daném místě nebo v daný čas, takže šance, že na něco zapomenete, je opravdu mizivá. Kalendář můžete sdílet se svými kolegy v práci a i oni budou vědět, že je čeká nějaký úkol. Navíc máte kalendář neustále u sebe a své události a úkoly si zaznamenat i večer u vína.

Připomínky

Dost podobnou, již defaultní aplikací jsou připomínky. Fungují na stejném principu, jako kalendář, ale jsou uživatelsky jednodušší. Je to takový lepší úkolníček, který si můžete rozdělit na jednotlivé kategorie. V jedné aplikaci tak můžete mít “úkolníček” do práce nebo na domácí nákup. Jednoduše zadáte úkol a přidáte mu další specifikace. Specifikací může být například čas dokončení, datum dokončení nebo priorita, jakou tomuto úkolu přikládáte. Telefon vás zase sám upozorní, že je čas úkol začít plnit nebo se o něj začít zajímat. Tato aplikace je velice užitečná i při řízení projektů. Pokud jako zaměstnanec spolupracujete například na čtyřech projektech, můžete si vytvořit jednotlivé záložky, ke každému projektu a přidávat do ní dílčí úkoly. Všichni ti, kteří s vámi na projektu spolupracují oslovíte a úkolníček s nimi sdílíte. Tak každý ví, zda se dílčí úkol na projektu splnil, nebo se bude plnit a kdy.

Trello

Pojďme se podívat na trochu uživatelsky pokročilejší aplikaci. Trello vám ulehčí řízení a plánování projektu a to vašich osobních i těch v týmu. Jediné, co pro používání potřebujete, je internet. Aplikaci můžete mít jak na telefonu, tak na počítači nebo na tabletu. Vše se sdílí mezi sebou. Začínáme jednoduchou registrací. Poté se objevíte v hlavní nabídce, kde máte libovolný počet nástěnek, ty si můžete podle svého také pojmenovat.

Například máte okno pro nějaké úkoly, které musíte v daném projektu uskutečnit. Pod ty si můžeme zase zařadit jednotlivé podúkoly, ke kterým se dají přidávat komentáře a upomínky. Všechny nástěnky můžete sdílet s vašimi kolegy nebo přáteli.